prikaz prve stranice dokumenta Pozitivni utjecaj plesa na kognitivne sposobnosti djece predškolske dobi
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Pozitivni utjecaj plesa na kognitivne sposobnosti djece predškolske dobi

Tabak, Lucija
University of Split
Faculty of Humanities and Social Sciences

Cite this document

Tabak, L. (2022). Pozitivni utjecaj plesa na kognitivne sposobnosti djece predškolske dobi (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:252053

Tabak, Lucija. "Pozitivni utjecaj plesa na kognitivne sposobnosti djece predškolske dobi." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:252053

Tabak, Lucija. "Pozitivni utjecaj plesa na kognitivne sposobnosti djece predškolske dobi." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:252053

Tabak, L. (2022). 'Pozitivni utjecaj plesa na kognitivne sposobnosti djece predškolske dobi', Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 24 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:252053

Tabak L. Pozitivni utjecaj plesa na kognitivne sposobnosti djece predškolske dobi [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2022 [cited 2024 April 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:252053

L. Tabak, "Pozitivni utjecaj plesa na kognitivne sposobnosti djece predškolske dobi", Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, Split, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:252053

Please login to the repository to save this object to your list.