prikaz prve stranice dokumenta Vrednovanje nastavnih sadržaja tradicionalne nastave na sustavu Moodle u četvrtom razredu osnovne škole iz područnog znanja ljudsko tijelo
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Vrednovanje nastavnih sadržaja tradicionalne nastave na sustavu Moodle u četvrtom razredu osnovne škole iz područnog znanja ljudsko tijelo

Krvavac, Margarita
University of Split
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Teacher Education

Cite this document

Krvavac, M. (2017). Vrednovanje nastavnih sadržaja tradicionalne nastave na sustavu Moodle u četvrtom razredu osnovne škole iz područnog znanja ljudsko tijelo (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:511895

Krvavac, Margarita. "Vrednovanje nastavnih sadržaja tradicionalne nastave na sustavu Moodle u četvrtom razredu osnovne škole iz područnog znanja ljudsko tijelo." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:511895

Krvavac, Margarita. "Vrednovanje nastavnih sadržaja tradicionalne nastave na sustavu Moodle u četvrtom razredu osnovne škole iz područnog znanja ljudsko tijelo." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:511895

Krvavac, M. (2017). 'Vrednovanje nastavnih sadržaja tradicionalne nastave na sustavu Moodle u četvrtom razredu osnovne škole iz područnog znanja ljudsko tijelo', Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 18 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:511895

Krvavac M. Vrednovanje nastavnih sadržaja tradicionalne nastave na sustavu Moodle u četvrtom razredu osnovne škole iz područnog znanja ljudsko tijelo [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2017 [cited 2024 April 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:511895

M. Krvavac, "Vrednovanje nastavnih sadržaja tradicionalne nastave na sustavu Moodle u četvrtom razredu osnovne škole iz područnog znanja ljudsko tijelo", Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:511895

Please login to the repository to save this object to your list.