pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn ffst:4345,thesis,"OBILJEŽJA RODITELJSTVA U OBJAŠNJAVANJU PROBLEMA U PONAŠANJU ADOLESCENATA","Bašić, Ivan",,,,,,,, ffst:4344,thesis,"POZITIVAN RAZVOJ SPLITSKIH SREDNJOŠKOLACA","Ilibašić, Gorana",,,,,,,, ffst:4531,thesis,"ZNAČAJKE VIDEOIGARA IZ PERSPEKTIVE DJECE OSNOVNOŠKOLSKE DOBI","Jurić, Danica",,,,,,,, ffst:4150,thesis,"INTERGENERACIJSKO UČENJE","Delija, Frančeska",,,,,,,, ffst:4326,thesis,"PEDAGOŠKE IMPLIKACIJE U ODABRANIM DJELIMA MATE LOVRAKA","Uvodić, Bruno",,,,,,,, ffst:4069,thesis,"POSTTRAUMATSKI STRESNI POREMEĆAJ KOD DJECE ŠKOLSKE DOBI","Jelavić, Petra",,,,,,,, ffst:4049,thesis,"ISKUSTVA I STAVOVI SPLITSKIH SREDNJOŠKOLACA O NASILJU U ADOLESCENSKIM VEZAMA","Batovanja, Vjekoslava",,,,,,,, ffst:3992,thesis,"CILJNE ORIJENTACIJE MLADIH SPORTAŠA U FUNKCIJI DOBI: PRESJEČNO ISTRAŽIVANJE","Šarić, Petra",,,,,,,, ffst:3991,thesis,"ANKSIOZNE SMETNJE U PREDŠKOLSKOJ DOBI","Marinović, Marieta",,,,,,,, ffst:3983,thesis,"ODGAJATELJEVA PROCJENA RAZVOJA DJECE RANE I PREDŠKOLSKE DOBI","Jukić, Antonela",,,,,,,, ffst:4007,thesis,"ODNOS MENTALNOG ZDRAVLJA I EMOCIONALNIH KOMPETENCIJA U ADOLESCENCIJI","Omazić, Iva",,,,,,,, ffst:4003,thesis,"SUVREMENI IZAZOVI RODITELJSTVA U JEDNORODITELJSKIM I LGBTQ OBITELJIMA","Bezmalinović, Karla",,,,,,,, ffst:4353,thesis,"UČENJE I POUČAVANJE STRANOG JEZIKA U KONTEKSTU NEFORMALNOG OBRAZOVANJA I INFORMALNOG UČENJA","Mrduljaš, Sara",,,,,,,, ffst:3955,thesis,"Izazovi djelovanja privatnih odgojno-obrazovnih ustanova u Republici Hrvatskoj","Žuro, Marija",,,,,,,, ffst:4135,thesis,"ULOGA SUDIONIKA ODGOJNO-OBRAZOVNOG SUSTAVA U KREIRANJU POZITIVNOG OZRAČJA","Bitunjac, Ivana",,,,,,,, ffst:4140,thesis,"UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA UČENIKE U KONTEKSTU UČENJA, POUČAVANJA I SLOBODNOG VREMENA","Cigrovski, Laura",,,,,,,, ffos:6313,dissertation,"Usporedba stavova učitelja i roditelja o roditeljskoj uključenosti u sukonstrukciju školskog kurikuluma","Bedeniković Lež, Mirela",,,,,,,, ffst:3713,thesis,"UTJECAJ RAZLIČITIH STILOVA VOĐENJA NASTAVNIKA NA KVALITETU SOCIJALNIH ODNOSA U RAZREDU I DOBROBIT UČENIKA","Batinić, Anđela",,,,,,,, ffst:3660,thesis,"Odgojno-obrazovni rad s djecom s posebnim potrebama: iskustva učitelja s područja grada Sinja","Vuković, Antonia",,,,,,,, ffst:3619,thesis,"Medijski uzori i junaci djece rane školske dobi","Milaković, Matea",,,,,,,, ffst:3623,thesis,"Utjecaj suvremenih društvenih medija na djecu iz roditeljske perspektive","Tanković-Varga, Antonela",,,,,,,, ffst:3707,thesis,"Razvoj emocionalne inteligencije kod djece rane i predškolske dobi","Debak, Matea",,,,,,,, ffst:3778,thesis,"PROFESORI FFST-a U ONLINE NASTAVI NA POČETKU PANDEMIJE COVID-19: KVALITATIVNO ISTRAŽIVANJE DOŽIVLJAJA STUDENATA","Ćurak, Ivana",,,,,,,, ffst:3701,thesis,"UKLJUČENOST RODITELJA U ODGOJNO-OBRAZOVNI PROCES IZ PERSPEKTIVE ALTERNATIVNIH PEDAGOŠKIH KONCEPCIJA","Milat, Mirna",,,,,,,, ffst:3699,thesis,"ULOGA I ZNAČAJKE KVALITETNOG ŠKOLSKOG I NASTAVNOG OKRUŽENJA","Vukojević, Vesna",,,,,,,, ffst:3698,thesis,"ULOGA ŠKOLE U PREVENCIJI VRŠNJAČKOG NASILJA NA INTERNETU","Goreta, Marija",,,,,,,, ffst:3626,thesis,"UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA DOBROBIT UČENIKA OSNOVNOŠKOLSKOG OBRAZOVANJA IZ PERSPEKTIVE UČITELJA","Klapež, Ana",,,,,,,, ffst:3714,thesis,"VAŽNOST, ULOGA I NAČINI STJECANJA ŽIVOTNOPRAKTIČNIH VJEŠTINA U MONTESSORI I WALDORFSKOJ PEDAGOGIJI","Čaleta, Mirna",,,,,,,, ffst:3302,thesis,"Stavovi studenata prema učenju na daljinu","Jurić, Tea",,,,,,,, ffst:3440,thesis,"ULOGA KORIŠTENJA DRUŠTVENIH MREŽA U RAZVOJU SLIKE O SEBI KOD DJECE OSNOVNOŠKOLSKE DOBI","Banovac, Monika",,,,,,,, ffst:3415,thesis,"Downov sindrom kod djece rane i predškolske dobi","Bosnić, Marija",,,,,,,, ffst:3414,thesis,"Poremećaj pažnje i hiperaktivnost kod djece rane i predškolske dobi","Domić, Matea",,,,,,,, ffst:3424,thesis,"SOCIJALNE I EMOCIONALNE KOMPETENCIJE ODGOJITELJA DJECE RANE I PREDŠKOLSKE DOBI (SAMOPROCJENA)","Vukadin, Željana",,,,,,,, ffst:3441,thesis,"Socio-emocionalno učenje u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju","Gelo, Marija",,,,,,,, ffst:3269,thesis,"ULOGA OBITELJI U POTICANJU SOCIO-EMOCIONALNOG RAZVOJA DAROVITE DJECE","Vuleta, Dora",,,,,,,, ffst:3331,thesis,"NEPOVOLJNA ISKUSTVA U DJETINJSTVU KAO PREDIKTOR PROBLEMA U PONAŠANJU KOD DJECE I MLADIH","Galijot, Mihaela",,,,,,,, ffst:3191,thesis,"POŠTIVANJE DJEČJIH PRAVA U KONTEKSTU DJEČJIH VRTIĆA","Ilibašić, Gorana",,,,,,,, ffst:3208,thesis,"STUDENTSKA PERCEPCIJA RODITELJSKOG AUTORITETA I RODITELJSKIH PONAŠANJA","Dolić, Danica",,,,,,,, ffst:3334,thesis,"Stres i sagorijevanje odgojitelja djece predškolske dobi u ustanovama socijalne skrbi","Stojan, Marinela",,,,,,,, ffst:3320,thesis,"Uzori i junaci u ranom djetinjstvu: različite perspektive","Budić, Ecija",,,,,,,, ffst:3094,thesis,"OSPOSOBLJENOST ODGOJITELJA I PEDAGOGA ZA RAD U UČENIČKIM DOMOVIMA","Kustura, Lucija",,,,,,,, ffst:2964,thesis,"Digitalni mediji i videoigre: Jesu li povezani s razvojem socijalnih vještina?","Mastelić, Paula",,,,,,,, ffst:3061,thesis,"VREDNOVANJE U SUVREMENOM NASTAVNOM PROCESU IZ PERSPEKTIVE NASTAVNIKA POVIJESTI","Jakšić, Nikolina",,,,,,,, ffst:2941,thesis,"STAVOVI ODGOJITELJA PREMA KREATIVNOSTI DJECE RANE I PREDŠKOLSKE DOBI","Jerčić, Roberta",,,,,,,, ffst:2894,thesis,"ODNOS RODITELJSKIH OČEKIVANJA I ŠKOLSKOG POSTIGNUĆA UČENIKA","Vrdoljak, Jelena",,,,,,,, ffst:2784,thesis,"EMOCIONALNA INTELIGENCIJA U ODGOJNO-OBRAZOVNOM KONTEKSTU","Rautalin, Megi",,,,,,,, ffst:2833,thesis,"Animirani filmovi iz perspektive roditelja","Stojićević Kovačić, Maja",,,,,,,, ffst:2665,thesis,"PARTNERSTVO OBITELJI I ODGOJNO-OBRAZOVNE USTANOVE U FUNKCIJI CJELOVITOG RAZVOJA DJECE RANE I PREDŠKOLSKE DOBI","Šimić, Marija",,,,,,,, ffst:2846,thesis,"Prelazak djece iz vrtića u školu: perspektiva odgajatelja, učitelja i roditelja","Pajić, Kate",,,,,,,, ffst:2669,thesis,"ULOGA OBITELJSKOG ODGOJA U RAZVOJU DJETETA RANE I PREDŠKOLSKE DOBI","Roić, Magdalena",,,,,,,, ffst:2670,thesis,"Uloga igre u razvoju djece rane i predškolske dobi","Gruić, Dunja",,,,,,,, ffst:2703,thesis,"STUDENTSKI STAVOVI O DJECI S PROBLEMIMA U PONAŠANJU","Krivić, Doroteja",,,,,,,, ffst:2691,thesis,"Digitalne kompetencije odgojitelja rane i predškolske dobi","Kodžoman Svalina, Marijana",,,,,,,, ffst:2593,thesis,"IDENTIFIKACIJA S NAVIJAČKIM SKUPINAMA KAO ČIMBENIK RIZIČNOG I DELINKVENTNOG PONAŠANJA MLADIH","Alajbeg, Jelena",,,,,,,, ffst:2683,thesis,"Odnos moralno-vrijednosnih i ponašajnih aspekata roditeljstva","Jurjević, Petra",,,,,,,, ffst:2698,thesis,"POVEZANOST IZMEĐU MENTALNOG ZDRAVLJA RODITELJA I RAZVOJNIH ISHODA DJECE","Martinić, Lana",,,,,,,, ffst:2837,thesis,"Roditeljstvo djece rane i predškolske dobi: kvalitativnoistraživanje roditeljske kognicije i ponašanja","Krmpotić, Ena",,,,,,,, ffst:2560,thesis,"(SAMO) VREDNOVANJE U VISOKOŠKOLSKOM OBRAZOVANJU IZ PERSPEKTIVE SVEUČILIŠNIH NASTAVNIKA","Tadin Kekez, Ana",,,,,,,, ffst:2563,thesis,"STJECANJE KULTURNO-UMJETNIČKO- POVIJESNIH KOMPETENCIJA KOD DJECE I MLADIH: RAZLIČITE PERSPEKTIVE","Bižaca, Lucija",,,,,,,, ffst:2525,thesis,"USPOREDBA RAZVOJNIH PRISTUPA JEANA PIAGETA I LAVA VYGOTSKOG","Miletić, Paola",,,,,,,, ffst:2527,thesis,"Učinak pedagoških radionica na medijsku pismenost roditelja, primjer reklame","Hrgović, Ana",,,,,,,, ffst:2965,thesis,"Agresivnost kod predškolske djece","Bulić, Helena",,,,,,,, ffst:2533,thesis,"Doprinos temperamenta i roditeljskog ponašanja razvojnim ishodima djece predškolske dobi","Božiković, Tina",,,,,,,, ffst:2969,thesis,"Samopouzdanje predškolske djece","Aljinović, Petra",,,,,,,, ffst:2477,thesis,"Emocionalni razvoj od rođenja do treće godine","Katić, Ivona",,,,,,,, ffst:2966,thesis,"Odnos osobina ličnosti, motivacije i strategije učenja učenika osnovnoškolske dobi Grada Sinja","Vučković, Zrinka",,,,,,,, ffst:2432,thesis,"KONCEPTUALNI OKVIR KREIRANJA ŠKOLSKIH PREVENTIVNIH PROGRAMA","Žabica, Marija",,,,,,,, ffst:2433,thesis,"ULOGA ASISTENATA U PRILAGODBI DJECE S POSEBNIM POTREBAMA NA DJEČJI VRTIĆ","Sarajčev, Sanja",,,,,,,, ffst:2411,thesis,"Vrednovanje kvalitete nastavnog procesa u visokoškolskom obrazovanju: perspektiva studenata","Krak, Marina",,,,,,,, ffst:2410,thesis,"Vrednovanje kvalitete nastavnog procesa u visokoškolskom obrazovanju: perspektiva studenata","Krak, Marina",,,,,,,, ffst:2350,thesis,"POTICANJE INTERPERSONALNIH I INTRAPERSONALNIH KOMPETENCIJA DJECE U MONTESSORI PEDAGOGIJI IZ PERSPEKTIVE ODGAJATELJA","Bralić, Sara",,,,,,,, ffst:2209,thesis,"Afektivni razvoj djeteta u različitim pedagoškim koncepcijama","Brnada, Paula",,,,,,,, ffst:2072,thesis,"SKRIVENI KURIKULUM SREDNJOŠKOLSKIH NASTAVNIKA","Vrdoljak, Ella",,,,,,,, ffst:2047,thesis,"SOCIJALNO-EMOCIONALNO UČENJE DJECE RANE I PREDŠKOLSKE DOBI PUTEM IGRE","Vukadin, Željana",,,,,,,, ffst:2055,thesis,"SOCIOEMOCIONALNA KOMPETENTNOST NASTAVNIKA IZ PERSPEKTIVE STUDENATA NASTAVNIČKOG USMJERENJA","Barun, Antonela",,,,,,,, ffst:2066,thesis,"ŠKOLSKA EKSKURZIJA KAO OBLIK IZVANUČENIČKE NASTAVE: AKTIVNOSTI I SADRŽAJI","Kosanović, Vanna",,,,,,,, ffst:2044,thesis,"POIMANJE DISCIPLINE U RAZLIČITIM PEDAGOŠKIM KONCEPCIJAMA","Didak, Nikolina",,,,,,,, ffst:2073,thesis,"PSIHOMOTORNI RAZVOJ DJETETA U RAZLIČITIM PEDAGOŠKIM PRISTUPIMA","Arbunić, Marinela",,,,,,,, ffst:2059,thesis,"SAMOSTALNOST I ODGOVORNOST U SUVREMENOJ NASTAVI","Carev, Matea",,,,,,,, ffst:2043,thesis,"STILOVI TRENIRANJA I MOTIVACIJA MLADIH SPORTAŠA","Kegalj, Ana",,,,,,,, ffst:2064,thesis,"POREMEĆAJI OSOBNOSTI U ADOLESCENCIJI","Kustura, Lucija",,,,,,,, ffst:2036,thesis,"Psihologijske odrednice u razvojnom kontekstu glazbenog i likovnog izražavanja kod djece rane i predškolske dobi","Modrušan, Zvončica Dora",,,,,,,, ffst:2252,thesis,"SUVREMENI PRISTUPI RAZVOJU MORALA U KURIKULUMU OSNOVNE ŠKOLE","Mimica, Dora",,,,,,,, ffst:1968,thesis,"Učestalost igranja računalnih igara kod djece predškolske dobi","Matković, Doris",,,,,,,, ffst:2348,thesis,"RAZLIKE IZMEĐU RODITELJA I ODGAJATELJA U PROCJENI DJEČJIH SOCIO-EMOCIONALNIH KOMPETENCIJA (PREDŠKOLSKA DOB)","Draganja, Ana",,,,,,,, ffst:1952,thesis,"STAVOVI BUDUĆIH UČITELJA I ODGOJITELJA O ULOZI PEDAGOGA U ODGOJNO-OBRAZOVNOJ USTANOVI","Kuić, Tihana",,,,,,,, ffst:1947,thesis,"POJAM SLOBODE U PEDAGOŠKIM DJELIMA PAOLA FREIREA I IVANA ILLICHA","Rakić, Lea",,,,,,,, ffst:1948,thesis,"RAZLIKE IZMEĐU MAJKA I OČEVA U DOŽIVLJAJU SEBE KAO RODITELJA DJECE PREDŠKOLSKE DOBI","Jurić Duvnjak, Ela",,,,,,,, ffst:2038,thesis,"CIVILNO DRUŠTVO KAO PODRŠKA OBITELJSKOM ODGOJU","Grčić, Ante",,,,,,,, ffst:1885,thesis,"POVEZANOSTI SOCIJALNO-EMOCIONALNIH KOMPETENCIJA I USPJEHA U ŠKOLI","Ribičić, Ana",,,,,,,, ffst:1668,thesis,"Uloga odgajatelja u poticanju intrizične motivacije kod djece predškolske dobi","Mađor, Josipa",,,,,,,, ffst:1738,thesis,"OBILJEŽJA RELIGIJSKOG ODGOJA U FORMALNOM OBRAZOVANJU U REPUBLICI HRVATSKOJ I NEKIM ZEMLJAMA EUROPSKE UNIJE","Bosančić, Ivana",,,,,,,, ffst:1702,thesis,"Obilježja razvojne psihopatologije u ranoj i predškolskoj dobi","Jurjević, Petra",,,,,,,, ffst:1860,thesis,"Specifičnosti razvoja u jednoroditeljskim obiteljima","Dragun, Mia",,,,,,,, ffst:1736,thesis,"Utjecaj položaja u obitelji na socioemocionalni razvoj djeteta","Milardović, Ivana",,,,,,,, ffst:1857,thesis,"ZASTUPLJENOST TEMA I SADRŽAJA IZ PODRUČJA ZDRAVLJA, SIGURNOSTI I ZAŠTITE OKOLIŠA U ČASOPISIMA ZA DJECU I MLADE","Vranješ, Ivana",,,,,,,, ffst:1734,thesis,"Anksiozni poremećaji u adolescenciji","Karalić, Ines",,,,,,,, ffst:1651,thesis,"ODREDNICE AGRESIVNOSTI U DJETINJSTVU I ADOLESCENCIJI","Petričić, Marita",,,,,,,, ffst:1737,thesis,"Osnaživanje odgojitelja za rad s djecom s poremećajima u ponašanju - uloga pedagoga","Ivić, Ivona",,,,,,,, ffst:1811,thesis,"POTICANJE DIVERGENTNOG MIŠLJENJA I KREATIVNOSTI U ČITANKAMA KNJIŽEVNOSTI ZA SREDNJU ŠKOLU","Jelaš, Josipa",,,,,,,, ffst:1735,thesis,"Privrženost školi tijekom djetinjstva i adolescencije","Klein, Nikolina",,,,,,,, ffst:1813,thesis,"STAVOVI STUDENATA O KVALITETI VREDNOVANJA AKADEMSKIH POSTIGNUĆA","Tomelić, Sonja",,,,,,,, ffst:1666,thesis,"ULOGA DJEČJIH CRTANIH FILMOVA U RAZVOJU DJECE RANE I PREDŠKOLSKE DOBI","Jokić, Maja",,,,,,,, ffst:1562,thesis,"RAZLIKE MEĐU RODITELJIMA U ZNANJIMA O RAZVOJU DJETETA I RODITELJSKOJ PRAKSI","Kapural, Ana",,,,,,,, ffst:1163,thesis,"Odnos anksioznosti, samopoštovanja iatribucijskog stila kod učenika osnovnoškolske dobi","Braenović, Marija",,,,,,,, ffst:1132,thesis,"AKADEMSKO ODUGOVLAČENJE KOD HRVATSKIH STUDENATA","Roguljić, Ivana",,,,,,,, ffst:1295,thesis,"ALTRULIZAM SREDNJOŠKOLACA U VELIKOJ I MALOJ GRADSKOJ SREDINI","Sušac, Andrea",,,,,,,, ffst:1273,thesis,"OBITELJ DJETETA S POSEBNIM POTREBAMA: STUDIJA SLUČAJA","Pašalić, Ivana",,,,,,,, ffst:1228,thesis,"PERSONAGGI FEMMINILI NEL CONTESTO DELLA CULTURA MULTIETNICA NELLE OPERE DI LAILA WADIA","Biošić, Marijana",,,,,,,, ffst:1247,thesis,"EMOCIONALNI RAZVOJ DJECE RANE I PREDŠKOLSKE DOBI-RODITELJSKA PROCJENA","Glibota, Petra",,,,,,,, ffst:1457,thesis,"INKLUZIJA DJECE S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU U DJEČJI VRTIĆ","Sarajčev, Sanja",,,,,,,, ffst:1267,thesis,"PRIVRŽENOST RODITELJIMA, VRŠNJACIMA I ŠKOLI KAO ODREDNICI ŠKOLSKOG POSTIGNUĆA I SAMOPOŠTOVANJA","Milas, Antonija",,,,,,,, ffst:1481,thesis,"Stavovi učitelja i nastavnika prema profesionalnom razvoju","Plejić, Ivana",,,,,,,, ffst:1144,thesis,"Akademska motivacija i neki aspekti samopoimanja budućih učitelja","Tomić, Petra",,,,,,,, ffst:1451,thesis,"Dobne i spolne razlike u doživljavanju vršnjačkog nasilja","Đivanović, Petra",,,,,,,, ffst:1443,thesis,"RODNE ULOGE ADOLESCENATA: ULOGA RODITELJSKIH STAVOVA I PONAŠANJA","Knezović, Ana",,,,,,,, ffst:1460,thesis,"SOCIO-EMOCIONALNI PROBLEMI KOD ADOLESCENATA","Žabica, Marija",,,,,,,, ffst:1372,thesis,"DOPRINOS IVANA ILLICHA, ALEXANDERA NEILLA I PAOLA FREIREA SUVREMENOJ PEDAGOGIJI","Kosanović, Vanna",,,,,,,, ffst:1371,thesis,"PRISTUPI I NAČINI VREDNOVANJA UČENIČKIH POSTIGNUĆA U HRVATSKOJ, IRSKOJ I ENGLESKOJ","Krak, Marina",,,,,,,, ffst:1323,thesis,"ULOGA MONTESSORI MATERIJALA ZA UČENJE U CJELOVITOM RAZVOJU LIČNOSTI DJETETA","Bralić, Sara",,,,,,,, ffst:1236,thesis,"OBITELJ I DOM KAO TEMA UČENJA I POUČAVANJA U NASTAVNIM PLANOVIMA I PROGRAMIMA OD 1951. DO 2006.","Bulog, Anja",,,,,,,, ffst:1186,thesis,"Povezanost osobina ličnosti i tjelesne aktivnosti sa zadovoljstvom životom učenika u osnovnoj školi","Kero, Jelena",,,,,,,, ffst:1309,thesis,"RAZVOJ SOCIOEMOCIONALNE KOMPETENTNOSTI U MONTESSORI PEDAGOGIJI","Barun, Antonela",,,,,,,, ffst:1461,thesis,"KAKO OČEKIVANJA RODITELJA UTJEČU NA ŠKOLSKI USPJEH DJETETA","Vrdoljak, Jelena",,,,,,,, ffst:1322,thesis,"POVEZANOST STILOVA RODITELJSTVA I SOCIO-EMOCIONALNOG RAZVOJA DJETETA","Bralić, Antonela",,,,,,,, ffst:1366,thesis,"MOTIVACIJA ZA UČENJE U BIHEVIORISTIČKOJ, KONSTRUKTIVISTIČKOJ I MONTESSORI KONCEPCIJI ODGOJA I OBRAZOVANJA","Kegalj, Ana",,,,,,,, ffst:1135,thesis,"Medijski uzori i sadržaji: preferencije učenika osnovnoškolske dobi","Balić, Hani",,,,,,,, ffst:1370,thesis,"ULOGA UČITELJA I ODGOJITELJA U MONTESSORI PEDAGOGIJI","Kuić, Tihana",,,,,,,, ffst:1351,thesis,"ORGANIZACIJA I REALIZACIJA NASTAVNOG PROCESA U WALDORFSKOJ ŠKOLI","Dulčić, Petar",,,,,,,, ffst:986,thesis,"Matematički i jezični self-koncept učenika osnovnoškolske dobi","Jerebar, Eni",,,,,,,, ffst:1274,thesis,"ULOGA TIMA ZA KVALITETU U UNAPREĐENJU USTANOVA RANOG I PREDŠKOLSKOG ODGOJA - PRIMJER DJEČJEG VRTIĆA ""ČAROBNI PIANINO"" SPLIT","Paić, Nika",,,,,,,, ffst:1873,thesis,"EMOCIJE STUDENATA NA STUDIJU I U SVAKODNEVNICI","Botić, Anamarija",,,,,,,, ffst:859,thesis,"Suvremeni pogledi na roditeljstvo i odgoj djece rane i predškolske dobi","Brajnović, Josipa",,,,,,,, ffst:703,thesis,"ANALIZA CRTEŽA KRONIČNO I AKUTNO OBOLJELE DJECE","Vuletić, Anamarija",,,,,,,, ffst:706,thesis,"Kvalitetan institucijski kontekst u tretmanu mladih s poremećajima u ponašanju - perspektiva korisnika","Veža, Liljana",,,,,,,, ffst:656,thesis,"PEDAGOZI I SOCIJALNI RADNICI - IZAZOVI SURADNJE","Pezo, Katarina",,,,,,,, ffst:787,thesis,"Odgoj za odgovorno ponašanje djece rane i predškolske dobi u obiteljskom domu","Ivić, Matea",,,,,,,, ffst:664,thesis,"Kozmički odgoj u Montessori pedagogiji","Staničić, Anamaria",,,,,,,, ffst:772,thesis,"Osobitosti djelovanja nekih slobodnih škola u svijetu","Skender, Iva",,,,,,,, ffst:1221,thesis,"Timski rad: opće odrednice i primjena u nastavi","Vuko, Antonija",,,,,,,, ffst:580,thesis,"Poticanje kreativnosti u udžbenicima engleskog jezika u višim razredima osnovne škole","Stefanović, Sandra",,,,,,,, ffst:760,thesis,"Dijete s poremećajem autističnog spektra u redovnoj osnovnoj školi","Rudan, Mirela",,,,,,,, ffst:755,thesis,"Razvijanje jezične pismenosti, izražavanja i jezičnog stvaranja u Waldorf pedagogiji","Draganja, Ana",,,,,,,, ffst:473,thesis,"Socioekonomske (ne)prilike i kvaliteta obiteljskog odgoja","Božiković, Tina",,,,,,,, ffst:741,thesis,"Izazovi roditelja djece s posebnim potrebama u ranoj i predškolskoj dobi","Pušćenik, Iva",,,,,,,, ffst:809,thesis,"ODNOS KVALITETE OBITELJSKIH INTERAKCIJA I NEKIH ZNAČAJKI VRŠNJAČKIH ODNOSA U ADOLESCENCIJI","Bjažević, Matea",,,,,,,, ffst:612,thesis,"Analiza odgojno-obrazovnih ciljeva i vrijednosti u školskim dokumentima od 1946. godine do danas","Domazet, Jasna",,,,,,,, ffst:792,thesis,"Interkulturalnost-izazov suvremenog doba","Grčić, Ante",,,,,,,, ffst:757,thesis,"MULTIFUNKCIONALNOST STRIPA U ODGOJNO-OBRAZOVNOM PROCESU","Cikojević, Antica",,,,,,,, ffst:661,thesis,"ODNOS RODITELJSKIH STILOVA I NEKIH ZNAČAJKI SAMOPOIMANJA RANIH ADOLESCENATA","Žaper, Iva",,,,,,,, ffst:514,thesis,"Procjena doživljenog vršnjačkog nasilja u odnosu na način provođenja slobodnog vremena","Gudić, Antonela",,,,,,,, ffst:406,thesis,"Vezanost za školu: uloga nekih osobnih i obiteljskih značajki","Hrepić, Ina",,,,,,,, ffst:791,thesis,"Stavovi budućih nastavnika prema bajkama","Vuković, Valentina",,,,,,,, ffst:781,thesis,"Vršnjačko nasilje kod srednjoškolaca s obzirom na spol i osjećaj prihvaćenosti/odbačenosti u školi","Šarić, Milana",,,,,,,, ffst:1102,thesis,"Odnos glazbenog ukusa i nekih značajki ličnosti","Jerončić, Edita",,,,,,,, ffst:1005,thesis,"Odrednice razvoja djeteta iz perspektive Marije Montessori i Jeana Piageta","Donelli, Iva",,,,,,,, ffst:662,thesis,"Utjecaj glazbenog odgoja na djecu predškolske dobi","Tramontana, Maja",,,,,,,, ffst:530,thesis,"Emocionalne i socijalne kompetencije darovite djece u odnosu na vršnjačku okolinu","Baković, Klara",,,,,,,, ffst:485,thesis,"Neke značajke nagrađivanja i kažnjavanja u obiteljskom i školskom kontekstu","Labrović, Monika",,,,,,,, ffst:536,thesis,"Uloga odgajatelja u radu s djecom s područja opće intelektualne darovitosti","Skoko, Božena",,,,,,,, ffst:83,thesis,"Poticanje kreativnog mišljenja u čitankama za niže razrede osnovne škole","Ursić, Matea",,,,,,,, ffst:329,thesis,"Interkulturalne komunikacijske kompetencije pedagoga","Borić, Adriana",,,,,,,, ffst:239,thesis,"Promicanje univerzalnih i odgojno-obrazovnih vrijednosti u časopisima za djecu i mlade","Zorić, Josipa",,,,,,,, ffst:992,thesis,"Stavovi studenata u primjeni i učinkovitosti nekih strategija učenja i poučavanja u visokoškolskoj nastavi","Žaja, Marija",,,,,,,, ffst:978,thesis,"Intrinzično motivirano likovno izražavanje: utjecaj na mentalno zdravlje","Štrkalj, Mirna",,,,,,,, ffst:355,thesis,"Uloga učitelja u konvencionalnoj školi i Montessori pedagogija","Milas, Antonija",,,,,,,, ffst:585,thesis,"ELEMENTI REGGIO PEDAGOGIJE U USTANOVAMA RANOG I PREDŠKOLSKOG ODGOJA U HRVATSKOJ","Podrug, Anđela",,,,,,,, ffst:618,thesis,"Emocionalni razvoj djece u obiteljskom kontekstu","Glibota, Petra",,,,,,,, ffst:624,thesis,"Genetski doprinos individualnim razlikama u osobinama ličnosti i kognitivnom funkcioniranju","Alerić, Valentina",,,,,,,, ffst:305,thesis,"Kvaliteta i perspektiva obiteljskog života na Dugom otoku","Petešić, Lucija",,,,,,,, ffst:308,thesis,"Mogućnosti roditeljskog utjecaja na neke aspekte djetetova ponašanja","Hrabar Zanki, Maja",,,,,,,, ffst:1007,thesis,"Religijski pristupi u konvencionalnim, Montessori i Waldorf školarina","Bosančić, Ivana",,,,,,,, ffst:892,thesis,"Stavovi nastavnika i učenika o kvaliteti dopunske i dodatne nastave","Šućur, Andrijana",,,,,,,, ffst:240,thesis,"Analiza pitanja i zadataka u edukacijskim softverima iz područja prirode i društva","Vukadinović, Marija",,,,,,,, ffst:640,thesis,"Elementi Montessori pedagogije u nacionalnom okvirnom kurikulumu","Paladin, Viktoria",,,,,,,, ffst:309,thesis,"Komparativna analiza zastupljenosti životno-praktičnih sadržaja u osnovnoškolskim kurikulumima od 1944. do 2006.","Kolobarić, Marina",,,,,,,, ffst:294,thesis,"Pedagoški postupci roditelja prema djeci osnovnoškolske dobi - odnos selo-grad","Simunić, Josipa",,,,,,,, ffst:241,thesis,"Zastupljenost istraživačkih i problemskih zadataka u udžbenicima i radnim bilježnicama iz prirode i društva u 3. razredu osnovne škole","Roko, Marija",,,,,,,, ffst:291,thesis,"Odnos kažnjavanja i samopoštovanja kod učenika rane školske dobi","Smolčić, Kristina",,,,,,,, ffst:271,thesis,"Razmišljanja učitelja o njihovoj ulozi u radu s djecom s poteškoćama u usvajanju čitanja i pisanja","Šimundža, Iva",,,,,,,, ffst:1398,thesis,"Stjecanje medijskih kompetencija u okviru školskog kurikuluma na primjeru učenja i poučavanja o reklamama","Kuzmanić, Lucija",,,,,,,, ffst:290,thesis,"Uloga kvalitete obiteljskih interakcija u objašnjenju anksioznosti i depresivnosti učenika","Čeko, Jelena",,,,,,,, ffst:293,thesis,"Uloga osobina ličnosti i razredno-nastavnog ozračja u objašnjenju školskog uspjeha učenika","Pavić, Jasenka",,,,,,,, ffst:815,thesis,"Samovrednovanje u ustanovama ranog i predškolskog odgoja","Paić, Nika",,,,,,,, ffst:292,thesis,"Značajke osobnosti i glazbeni ukus djece","Surić, Sara",,,,,,,, ffst:357,thesis,"Istraživanja moralnog razvoja u ranom djetinstvu","Jelović, Helena",,,,,,,, ffst:819,thesis,"KOMPETENTNOST ODGOJITELJA ZA RAD S DJECOM S ADHD SINDROMOM U USTANOVAMA RANOG I PREDŠKOLSKOG ODGOJA","Kekez, Vinka",,,,,,,,