Warning message

  • Objekt je uspješno spremljen, ali nije objavljen.
  • U repozitoriju postoji rad s identičnim naslovom, imenom i prezimenom autora:
    poveznica: islandora/object/ffst:1481
diplomski rad
Stavovi učitelja i nastavnika prema profesionalnom razvoju
Detalji
NaslovStavovi učitelja i nastavnika prema profesionalnom razvoju
Sažetak radaRazličiti dokumenti i provedena istraživanja naglašavaju potrebu za kontinuiranim poboljšanjem sposobonosti nastavnoga osoblja te poticanje trajnoga profesionalnoga razvoja učitelja, nastavnika i drugih zaposlenika u obrazovanju. Profesionalni razvoj smatra se jednim od četiri najvažnija razvojna prioriteta odgojno-obrazovnoga sektora. U okviru ovoga rada provedeno je istraživanje s ciljem ispitivanja stavova učitelja i nastavnika prema profesionalnomu razvoju. Istraživanje je provedeno na 79 učitelja i nastavnika. Istraživanjem se htjelo ispitati povezanost sociodemografskih obilježja ispitanika i njihovih stavova prema profesionalnomu razvoju te spolne razlike u stavovima prema profesionalnomu razvoju, kao i razlike u stavovima prema profesionalnomu razvoju između učitelja razredne i predmetne nastave. Također, željelo se ispitati koja su područja važna za profesionalni razvoj te koje su glavne prepreke profesionalnomu razvoju. Rezultati su pokazali da uglavnom ne postoji značajna povezanost između pojedinih elemenata sociodemografskih obilježja sudionika i njihovih stavova prema profesionalnomu razvoju i da ne postoji statistički značajna razlika u stavovima prema profesionalnomu razvoju s obzirom na spol. Također, ne postoji statistički značajna razlika u stavovima prema profesionalnomu razvoju između učitelja razredne i predmetne nastave. Kao područja važna za profesionalni razvoj ispitanici su u najvećoj mjeri istaknuli da je svako područje važno, a izdvojili su metodiku rada, informacijske tehnologije, psihologiju i pedagogiju te rad s djecom posebnih potreba. Kao glavne prepreke izdvojili su financije, nedostatak vremena, nekvalitetna stručna usavršavanja, neinformiranost i nemotiviranost, te previše dokumentacije.
Subjectsprofesionalni razvoj, učitelj, nastavnik, stavovi, sociodemografska obilježja, spolne razlike, professional development, primary teacher, attitudes, sociodemographic characteristics, gender differences, DRUŠTVENE ZNANOSTI

Objekt je uklonjen.


U repozitoriju postoji rad s identičnim naslovom, imenom i prezimenom autora:
poveznica: islandora/object/ffst:1481