prikaz prve stranice dokumenta Socijalna vještina: implikacija emocionalne inteligencije u svakodnevnom društvenoj interakciji iz perspektive srednjoškolaca
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Socijalna vještina: implikacija emocionalne inteligencije u svakodnevnom društvenoj interakciji iz perspektive srednjoškolaca

Šušić, Petar
University of Split
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Sociology

Cite this document

Šušić, P. (2018). Socijalna vještina: implikacija emocionalne inteligencije u svakodnevnom društvenoj interakciji iz perspektive srednjoškolaca (Undergraduate thesis). Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:499507

Šušić, Petar. "Socijalna vještina: implikacija emocionalne inteligencije u svakodnevnom društvenoj interakciji iz perspektive srednjoškolaca." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:499507

Šušić, Petar. "Socijalna vještina: implikacija emocionalne inteligencije u svakodnevnom društvenoj interakciji iz perspektive srednjoškolaca." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:499507

Šušić, P. (2018). 'Socijalna vještina: implikacija emocionalne inteligencije u svakodnevnom društvenoj interakciji iz perspektive srednjoškolaca', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 25 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:499507

Šušić P. Socijalna vještina: implikacija emocionalne inteligencije u svakodnevnom društvenoj interakciji iz perspektive srednjoškolaca [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2018 [cited 2024 May 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:499507

P. Šušić, "Socijalna vještina: implikacija emocionalne inteligencije u svakodnevnom društvenoj interakciji iz perspektive srednjoškolaca", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, Split, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:499507

Please login to the repository to save this object to your list.