prikaz prve stranice dokumenta Glazbene preferencije učenika u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini prema tradicijskoj glazbi
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Glazbene preferencije učenika u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini prema tradicijskoj glazbi

Ivković, Ana
University of Split
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split
Department of Teacher Education

Cite this document

Ivković, A. (2019). Glazbene preferencije učenika u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini prema tradicijskoj glazbi (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:090772

Ivković, Ana. "Glazbene preferencije učenika u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini prema tradicijskoj glazbi." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:090772

Ivković, Ana. "Glazbene preferencije učenika u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini prema tradicijskoj glazbi." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:090772

Ivković, A. (2019). 'Glazbene preferencije učenika u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini prema tradicijskoj glazbi', Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, accessed 21 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:090772

Ivković A. Glazbene preferencije učenika u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini prema tradicijskoj glazbi [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split; 2019 [cited 2022 May 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:090772

A. Ivković, "Glazbene preferencije učenika u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini prema tradicijskoj glazbi", Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, Split, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:090772

Please login to the repository to save this object to your list.