prikaz prve stranice dokumenta STJECANJE KULTURNO-UMJETNIČKO- POVIJESNIH KOMPETENCIJA KOD DJECE I MLADIH: RAZLIČITE PERSPEKTIVE
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
STJECANJE KULTURNO-UMJETNIČKO- POVIJESNIH KOMPETENCIJA KOD DJECE I MLADIH: RAZLIČITE PERSPEKTIVE

Bižaca, Lucija
University of Split
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split
Department of Pedagogy

Cite this document

Bižaca, L. (2020). STJECANJE KULTURNO-UMJETNIČKO- POVIJESNIH KOMPETENCIJA KOD DJECE I MLADIH: RAZLIČITE PERSPEKTIVE (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:030981

Bižaca, Lucija. "STJECANJE KULTURNO-UMJETNIČKO- POVIJESNIH KOMPETENCIJA KOD DJECE I MLADIH: RAZLIČITE PERSPEKTIVE." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:030981

Bižaca, Lucija. "STJECANJE KULTURNO-UMJETNIČKO- POVIJESNIH KOMPETENCIJA KOD DJECE I MLADIH: RAZLIČITE PERSPEKTIVE." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:030981

Bižaca, L. (2020). 'STJECANJE KULTURNO-UMJETNIČKO- POVIJESNIH KOMPETENCIJA KOD DJECE I MLADIH: RAZLIČITE PERSPEKTIVE', Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, accessed 19 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:030981

Bižaca L. STJECANJE KULTURNO-UMJETNIČKO- POVIJESNIH KOMPETENCIJA KOD DJECE I MLADIH: RAZLIČITE PERSPEKTIVE [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split; 2020 [cited 2020 September 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:030981

L. Bižaca, "STJECANJE KULTURNO-UMJETNIČKO- POVIJESNIH KOMPETENCIJA KOD DJECE I MLADIH: RAZLIČITE PERSPEKTIVE", Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, Split, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:030981

Islandora Bookmark - Please login to use this feature