prikaz prve stranice dokumenta Glazbene preferencije učenika osnovne škole prema različitim glazbenim stilovima - hipoteza otvorenosti
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Glazbene preferencije učenika osnovne škole prema različitim glazbenim stilovima - hipoteza otvorenosti

Lubina, Emanuela
University of Split
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Teacher Education

Cite this document

Lubina, E. (2020). Glazbene preferencije učenika osnovne škole prema različitim glazbenim stilovima - hipoteza otvorenosti (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:409425

Lubina, Emanuela. "Glazbene preferencije učenika osnovne škole prema različitim glazbenim stilovima - hipoteza otvorenosti." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:409425

Lubina, Emanuela. "Glazbene preferencije učenika osnovne škole prema različitim glazbenim stilovima - hipoteza otvorenosti." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:409425

Lubina, E. (2020). 'Glazbene preferencije učenika osnovne škole prema različitim glazbenim stilovima - hipoteza otvorenosti', Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 16 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:409425

Lubina E. Glazbene preferencije učenika osnovne škole prema različitim glazbenim stilovima - hipoteza otvorenosti [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2020 [cited 2024 April 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:409425

E. Lubina, "Glazbene preferencije učenika osnovne škole prema različitim glazbenim stilovima - hipoteza otvorenosti", Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, Split, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:409425

Please login to the repository to save this object to your list.