prikaz prve stranice dokumenta Povezanost općeg uspjeha s ocjenom iz tjelesne i zdravstvene kulture u razrednoj nastavi
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Povezanost općeg uspjeha s ocjenom iz tjelesne i zdravstvene kulture u razrednoj nastavi

Abramović, Ivona
University of Split
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split
Department of Teacher Education

Cite this document

Abramović, I. (2015). Povezanost općeg uspjeha s ocjenom iz tjelesne i zdravstvene kulture u razrednoj nastavi (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:493754

Abramović, Ivona. "Povezanost općeg uspjeha s ocjenom iz tjelesne i zdravstvene kulture u razrednoj nastavi." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:493754

Abramović, Ivona. "Povezanost općeg uspjeha s ocjenom iz tjelesne i zdravstvene kulture u razrednoj nastavi." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:493754

Abramović, I. (2015). 'Povezanost općeg uspjeha s ocjenom iz tjelesne i zdravstvene kulture u razrednoj nastavi', Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, accessed 25 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:493754

Abramović I. Povezanost općeg uspjeha s ocjenom iz tjelesne i zdravstvene kulture u razrednoj nastavi [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split; 2015 [cited 2020 November 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:493754

I. Abramović, "Povezanost općeg uspjeha s ocjenom iz tjelesne i zdravstvene kulture u razrednoj nastavi", Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, Split, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:493754

Islandora Bookmark - Please login to use this feature