University of Split Faculty of Humanities and Social Sciences Department of Teacher Education
Cite this document
Vučković, Z. (2020). Odnos osobina ličnosti, motivacije i strategije učenja učenika osnovnoškolske dobi Grada Sinja (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:731573
Vučković, Zrinka. "Odnos osobina ličnosti, motivacije i strategije učenja učenika osnovnoškolske dobi Grada Sinja." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:731573
Vučković, Zrinka. "Odnos osobina ličnosti, motivacije i strategije učenja učenika osnovnoškolske dobi Grada Sinja." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:731573
Vučković, Z. (2020). 'Odnos osobina ličnosti, motivacije i strategije učenja učenika osnovnoškolske dobi Grada Sinja', Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 18 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:731573
Vučković Z. Odnos osobina ličnosti, motivacije i strategije učenja učenika osnovnoškolske dobi Grada Sinja [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2020 [cited 2024 December 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:731573
Z. Vučković, "Odnos osobina ličnosti, motivacije i strategije učenja učenika osnovnoškolske dobi Grada Sinja", Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, Split, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:731573