prikaz prve stranice dokumenta Usporedni prikaz obrazovnih sustava uz osvrt na primjerenost provedbe državne mature: primjer Hrvatske i Nizozemske
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Usporedni prikaz obrazovnih sustava uz osvrt na primjerenost provedbe državne mature: primjer Hrvatske i Nizozemske

Anušić, Melita
University of Split
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split
Department of Pedagogy

Cite this document

Anušić, M. (2015). Usporedni prikaz obrazovnih sustava uz osvrt na primjerenost provedbe državne mature: primjer Hrvatske i Nizozemske (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:752088

Anušić, Melita. "Usporedni prikaz obrazovnih sustava uz osvrt na primjerenost provedbe državne mature: primjer Hrvatske i Nizozemske." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:752088

Anušić, Melita. "Usporedni prikaz obrazovnih sustava uz osvrt na primjerenost provedbe državne mature: primjer Hrvatske i Nizozemske." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:752088

Anušić, M. (2015). 'Usporedni prikaz obrazovnih sustava uz osvrt na primjerenost provedbe državne mature: primjer Hrvatske i Nizozemske', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, accessed 20 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:752088

Anušić M. Usporedni prikaz obrazovnih sustava uz osvrt na primjerenost provedbe državne mature: primjer Hrvatske i Nizozemske [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split; 2015 [cited 2022 May 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:752088

M. Anušić, "Usporedni prikaz obrazovnih sustava uz osvrt na primjerenost provedbe državne mature: primjer Hrvatske i Nizozemske", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, Split, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:752088

Please login to the repository to save this object to your list.