prikaz prve stranice dokumenta Analiza odgojno-obrazovnih ciljeva i vrijednosti u školskim dokumentima od 1946. godine do danas
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Analiza odgojno-obrazovnih ciljeva i vrijednosti u školskim dokumentima od 1946. godine do danas

Domazet, Jasna
University of Split
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Pedagogy

Cite this document

Domazet, J. (2016). Analiza odgojno-obrazovnih ciljeva i vrijednosti u školskim dokumentima od 1946. godine do danas (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:130536

Domazet, Jasna. "Analiza odgojno-obrazovnih ciljeva i vrijednosti u školskim dokumentima od 1946. godine do danas." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:130536

Domazet, Jasna. "Analiza odgojno-obrazovnih ciljeva i vrijednosti u školskim dokumentima od 1946. godine do danas." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:130536

Domazet, J. (2016). 'Analiza odgojno-obrazovnih ciljeva i vrijednosti u školskim dokumentima od 1946. godine do danas', Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 15 June 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:130536

Domazet J. Analiza odgojno-obrazovnih ciljeva i vrijednosti u školskim dokumentima od 1946. godine do danas [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2016 [cited 2024 June 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:130536

J. Domazet, "Analiza odgojno-obrazovnih ciljeva i vrijednosti u školskim dokumentima od 1946. godine do danas", Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, Split, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:130536

Please login to the repository to save this object to your list.