Mudrovčić, J. (2018). Metodički pristupi obradi lektire u prvom razredu - izazov za poticanje i razvijanje čitalačkih kompetencija (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:201774
Mudrovčić, Jelena. "Metodički pristupi obradi lektire u prvom razredu - izazov za poticanje i razvijanje čitalačkih kompetencija." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:201774
Mudrovčić, Jelena. "Metodički pristupi obradi lektire u prvom razredu - izazov za poticanje i razvijanje čitalačkih kompetencija." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:201774
Mudrovčić, J. (2018). 'Metodički pristupi obradi lektire u prvom razredu - izazov za poticanje i razvijanje čitalačkih kompetencija', Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 23 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:201774
Mudrovčić J. Metodički pristupi obradi lektire u prvom razredu - izazov za poticanje i razvijanje čitalačkih kompetencija [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2018 [cited 2024 December 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:201774
J. Mudrovčić, "Metodički pristupi obradi lektire u prvom razredu - izazov za poticanje i razvijanje čitalačkih kompetencija", Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, Split, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:201774