prikaz prve stranice dokumenta Metodički pristupi obradi lektire u prvom razredu - izazov za poticanje i razvijanje čitalačkih kompetencija
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Metodički pristupi obradi lektire u prvom razredu - izazov za poticanje i razvijanje čitalačkih kompetencija

Mudrovčić, Jelena
University of Split
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split
Department of Teacher Education

Cite this document

Mudrovčić, J. (2018). Metodički pristupi obradi lektire u prvom razredu - izazov za poticanje i razvijanje čitalačkih kompetencija (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:201774

Mudrovčić, Jelena. "Metodički pristupi obradi lektire u prvom razredu - izazov za poticanje i razvijanje čitalačkih kompetencija." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:201774

Mudrovčić, Jelena. "Metodički pristupi obradi lektire u prvom razredu - izazov za poticanje i razvijanje čitalačkih kompetencija." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:201774

Mudrovčić, J. (2018). 'Metodički pristupi obradi lektire u prvom razredu - izazov za poticanje i razvijanje čitalačkih kompetencija', Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, accessed 08 August 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:201774

Mudrovčić J. Metodički pristupi obradi lektire u prvom razredu - izazov za poticanje i razvijanje čitalačkih kompetencija [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split; 2018 [cited 2022 August 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:201774

J. Mudrovčić, "Metodički pristupi obradi lektire u prvom razredu - izazov za poticanje i razvijanje čitalačkih kompetencija", Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, Split, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:201774

Please login to the repository to save this object to your list.