prikaz prve stranice dokumenta Glazbene preferencije učenika osnovne i srednje škole prema različitim glazbenim stilovima - hipoteza otvorenosti
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Glazbene preferencije učenika osnovne i srednje škole prema različitim glazbenim stilovima - hipoteza otvorenosti

Sarajčev, Marija
University of Split
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Teacher Education

Cite this document

Sarajčev, M. (2020). Glazbene preferencije učenika osnovne i srednje škole prema različitim glazbenim stilovima - hipoteza otvorenosti (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:681969

Sarajčev, Marija. "Glazbene preferencije učenika osnovne i srednje škole prema različitim glazbenim stilovima - hipoteza otvorenosti." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:681969

Sarajčev, Marija. "Glazbene preferencije učenika osnovne i srednje škole prema različitim glazbenim stilovima - hipoteza otvorenosti." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:681969

Sarajčev, M. (2020). 'Glazbene preferencije učenika osnovne i srednje škole prema različitim glazbenim stilovima - hipoteza otvorenosti', Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 14 June 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:681969

Sarajčev M. Glazbene preferencije učenika osnovne i srednje škole prema različitim glazbenim stilovima - hipoteza otvorenosti [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2020 [cited 2024 June 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:681969

M. Sarajčev, "Glazbene preferencije učenika osnovne i srednje škole prema različitim glazbenim stilovima - hipoteza otvorenosti", Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, Split, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:681969

Please login to the repository to save this object to your list.