prikaz prve stranice dokumenta Učinkovitost učenja nastavnih sadržaja iz Informatike u trećem razredu osnovne škole u sustavima e-učenja
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Učinkovitost učenja nastavnih sadržaja iz Informatike u trećem razredu osnovne škole u sustavima e-učenja

Škare, Ivana
University of Split
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Teacher Education

Cite this document

Škare, I. (2016). Učinkovitost učenja nastavnih sadržaja iz Informatike u trećem razredu osnovne škole u sustavima e-učenja (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:189056

Škare, Ivana. "Učinkovitost učenja nastavnih sadržaja iz Informatike u trećem razredu osnovne škole u sustavima e-učenja." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:189056

Škare, Ivana. "Učinkovitost učenja nastavnih sadržaja iz Informatike u trećem razredu osnovne škole u sustavima e-učenja." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:189056

Škare, I. (2016). 'Učinkovitost učenja nastavnih sadržaja iz Informatike u trećem razredu osnovne škole u sustavima e-učenja', Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 21 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:189056

Škare I. Učinkovitost učenja nastavnih sadržaja iz Informatike u trećem razredu osnovne škole u sustavima e-učenja [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2016 [cited 2024 December 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:189056

I. Škare, "Učinkovitost učenja nastavnih sadržaja iz Informatike u trećem razredu osnovne škole u sustavima e-učenja", Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, Split, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:189056

Please login to the repository to save this object to your list.