prikaz prve stranice dokumenta Primjena informacijske i komunikacijske tehnologije u nastavi Glazbene kulture: S.S. Prokofjev Peća i vuk
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Primjena informacijske i komunikacijske tehnologije u nastavi Glazbene kulture: S.S. Prokofjev Peća i vuk

Ivić, Josipa
University of Split
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Teacher Education

Cite this document

Ivić, J. (2016). Primjena informacijske i komunikacijske tehnologije u nastavi Glazbene kulture: S.S. Prokofjev Peća i vuk (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:935817

Ivić, Josipa. "Primjena informacijske i komunikacijske tehnologije u nastavi Glazbene kulture: S.S. Prokofjev Peća i vuk." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:935817

Ivić, Josipa. "Primjena informacijske i komunikacijske tehnologije u nastavi Glazbene kulture: S.S. Prokofjev Peća i vuk." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:935817

Ivić, J. (2016). 'Primjena informacijske i komunikacijske tehnologije u nastavi Glazbene kulture: S.S. Prokofjev Peća i vuk', Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 24 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:935817

Ivić J. Primjena informacijske i komunikacijske tehnologije u nastavi Glazbene kulture: S.S. Prokofjev Peća i vuk [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2016 [cited 2024 September 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:935817

J. Ivić, "Primjena informacijske i komunikacijske tehnologije u nastavi Glazbene kulture: S.S. Prokofjev Peća i vuk", Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, Split, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:935817

Please login to the repository to save this object to your list.