prikaz prve stranice dokumenta Preferencije djece predškolskog i školskog uzrasta likovne umjetnosti različitih povijesnih stilova i razdoblja
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Preferencije djece predškolskog i školskog uzrasta likovne umjetnosti različitih povijesnih stilova i razdoblja

Tomašević, Nikolina
University of Split
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Teacher Education

Cite this document

Tomašević, N. (2016). Preferencije djece predškolskog i školskog uzrasta likovne umjetnosti različitih povijesnih stilova i razdoblja (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:534996

Tomašević, Nikolina. "Preferencije djece predškolskog i školskog uzrasta likovne umjetnosti različitih povijesnih stilova i razdoblja." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:534996

Tomašević, Nikolina. "Preferencije djece predškolskog i školskog uzrasta likovne umjetnosti različitih povijesnih stilova i razdoblja." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:534996

Tomašević, N. (2016). 'Preferencije djece predškolskog i školskog uzrasta likovne umjetnosti različitih povijesnih stilova i razdoblja', Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 07 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:534996

Tomašević N. Preferencije djece predškolskog i školskog uzrasta likovne umjetnosti različitih povijesnih stilova i razdoblja [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2016 [cited 2024 November 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:534996

N. Tomašević, "Preferencije djece predškolskog i školskog uzrasta likovne umjetnosti različitih povijesnih stilova i razdoblja", Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, Split, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:534996

Please login to the repository to save this object to your list.