diplomski rad
Uvjerenje učitelja o dobrobiti inkluzije djece s poremećajem nedostatka pažnje i hiperaktivnošću

Tea Lacku (2018)
Sveučilište u Splitu
Filozofski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Lacku, T. (2018). Uvjerenje učitelja o dobrobiti inkluzije djece s poremećajem nedostatka pažnje i hiperaktivnošću (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:433837

Lacku, Tea. "Uvjerenje učitelja o dobrobiti inkluzije djece s poremećajem nedostatka pažnje i hiperaktivnošću." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:433837

Lacku, Tea. "Uvjerenje učitelja o dobrobiti inkluzije djece s poremećajem nedostatka pažnje i hiperaktivnošću." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:433837

Lacku, T. (2018). 'Uvjerenje učitelja o dobrobiti inkluzije djece s poremećajem nedostatka pažnje i hiperaktivnošću', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 18.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:433837

Lacku T. Uvjerenje učitelja o dobrobiti inkluzije djece s poremećajem nedostatka pažnje i hiperaktivnošću [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2018 [pristupljeno 18.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:433837

T. Lacku, "Uvjerenje učitelja o dobrobiti inkluzije djece s poremećajem nedostatka pažnje i hiperaktivnošću", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:433837