prikaz prve stranice dokumenta Instagram: sociološki pristup novim marketinškim alatima
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Instagram: sociološki pristup novim marketinškim alatima

Hržić, Larisa
Sveučilište u Splitu
Filozofski fakultet
Odsjek za sociologiju

Citirajte ovaj rad

Hržić, L. (2019). Instagram: sociološki pristup novim marketinškim alatima (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:873547

Hržić, Larisa. "Instagram: sociološki pristup novim marketinškim alatima." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:873547

Hržić, Larisa. "Instagram: sociološki pristup novim marketinškim alatima." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:873547

Hržić, L. (2019). 'Instagram: sociološki pristup novim marketinškim alatima', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:873547

Hržić L. Instagram: sociološki pristup novim marketinškim alatima [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2019 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:873547

L. Hržić, "Instagram: sociološki pristup novim marketinškim alatima", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:873547

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.