Lelas, T. (2019). METAKOGNITIVNE STRATEGIJE UČENJA MEĐU STUDENTIMA DRUŠTVENIH I HUMANISTIČKIH STUDIJA (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:712751
Lelas, Tea. "METAKOGNITIVNE STRATEGIJE UČENJA MEĐU STUDENTIMA DRUŠTVENIH I HUMANISTIČKIH STUDIJA." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:712751
Lelas, Tea. "METAKOGNITIVNE STRATEGIJE UČENJA MEĐU STUDENTIMA DRUŠTVENIH I HUMANISTIČKIH STUDIJA." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:712751
Lelas, T. (2019). 'METAKOGNITIVNE STRATEGIJE UČENJA MEĐU STUDENTIMA DRUŠTVENIH I HUMANISTIČKIH STUDIJA', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:712751
Lelas T. METAKOGNITIVNE STRATEGIJE UČENJA MEĐU STUDENTIMA DRUŠTVENIH I HUMANISTIČKIH STUDIJA [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2019 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:712751
T. Lelas, "METAKOGNITIVNE STRATEGIJE UČENJA MEĐU STUDENTIMA DRUŠTVENIH I HUMANISTIČKIH STUDIJA", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:712751