Matijašević, M. (2020). Dječja igra kao pokretač kognitivnog, socijalnog i emocionalnog razvoja (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:827680
Matijašević, Marina. "Dječja igra kao pokretač kognitivnog, socijalnog i emocionalnog razvoja." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:827680
Matijašević, Marina. "Dječja igra kao pokretač kognitivnog, socijalnog i emocionalnog razvoja." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:827680
Matijašević, M. (2020). 'Dječja igra kao pokretač kognitivnog, socijalnog i emocionalnog razvoja', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:827680
Matijašević M. Dječja igra kao pokretač kognitivnog, socijalnog i emocionalnog razvoja [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2020 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:827680
M. Matijašević, "Dječja igra kao pokretač kognitivnog, socijalnog i emocionalnog razvoja", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:827680