Sveučilište u Splitu Filozofski fakultet Odsjek za sociologiju
Citirajte ovaj rad
Jurlin, M. (2021). Kako influenceri oblikuju potrošnju svojih pratitelja (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:427295
Jurlin, Marija. "Kako influenceri oblikuju potrošnju svojih pratitelja." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:427295
Jurlin, Marija. "Kako influenceri oblikuju potrošnju svojih pratitelja." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:427295
Jurlin, M. (2021). 'Kako influenceri oblikuju potrošnju svojih pratitelja', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:427295
Jurlin M. Kako influenceri oblikuju potrošnju svojih pratitelja [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2021 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:427295
M. Jurlin, "Kako influenceri oblikuju potrošnju svojih pratitelja", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:427295