diplomski rad
Kako influenceri oblikuju potrošnju svojih pratitelja

Jurlin, Marija
Sveučilište u Splitu
Filozofski fakultet
Odsjek za sociologiju

Citirajte ovaj rad

Jurlin, M. (2021). Kako influenceri oblikuju potrošnju svojih pratitelja (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:427295

Jurlin, Marija. "Kako influenceri oblikuju potrošnju svojih pratitelja." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:427295

Jurlin, Marija. "Kako influenceri oblikuju potrošnju svojih pratitelja." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:427295

Jurlin, M. (2021). 'Kako influenceri oblikuju potrošnju svojih pratitelja', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:427295

Jurlin M. Kako influenceri oblikuju potrošnju svojih pratitelja [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2021 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:427295

M. Jurlin, "Kako influenceri oblikuju potrošnju svojih pratitelja", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:427295

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.