diplomski rad
Utjecaj rekompozicije, redefinicije i fotomontaže na kreativnost djece u nastavi likovne kulture

Bogdana Vujanić (2016)
Sveučilište u Splitu
Filozofski fakultet
Odsjek za učiteljski studij
Citirajte ovaj rad...

Vujanić, B. (2016). Utjecaj rekompozicije, redefinicije i fotomontaže na kreativnost djece u nastavi likovne kulture (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:378447

Vujanić, Bogdana. "Utjecaj rekompozicije, redefinicije i fotomontaže na kreativnost djece u nastavi likovne kulture." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:378447

Vujanić, Bogdana. "Utjecaj rekompozicije, redefinicije i fotomontaže na kreativnost djece u nastavi likovne kulture." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:378447

Vujanić, B. (2016). 'Utjecaj rekompozicije, redefinicije i fotomontaže na kreativnost djece u nastavi likovne kulture', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 19.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:378447

Vujanić B. Utjecaj rekompozicije, redefinicije i fotomontaže na kreativnost djece u nastavi likovne kulture [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2016 [pristupljeno 19.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:378447

B. Vujanić, "Utjecaj rekompozicije, redefinicije i fotomontaže na kreativnost djece u nastavi likovne kulture", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:378447