Krnjaić, N. (2024). DIGITALNI MARKETING I ADOLESCENTI (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:914913
Krnjaić, Nina. "DIGITALNI MARKETING I ADOLESCENTI." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:914913
Krnjaić, Nina. "DIGITALNI MARKETING I ADOLESCENTI." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:914913
Krnjaić, N. (2024). 'DIGITALNI MARKETING I ADOLESCENTI', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:914913
Krnjaić N. DIGITALNI MARKETING I ADOLESCENTI [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2024 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:914913
N. Krnjaić, "DIGITALNI MARKETING I ADOLESCENTI", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:914913