Naslov | Adaptacija i dramatizacija hrvatskih tradicijskih basni |
Autor | Petra Glavinić |
Voditelj/Mentor | Tea Tereza Vidović Schreiber (mentor)
|
Sažetak rada | U ovom se radu govori o adaptaciji i dramatizaciji hrvatske tradicijske basne te se razmatra utjecaj kulturne baštine, kroz rad s lutkom, na cjelokupan razvoj djeteta. U teorijskom dijelu upoznajemo se s lutkom, njezinom poviješću, razvojem lutkarstva, basnom te samom adaptacijom i dramatizacijom teksta. Nakon toga slijedi praktični dio u kojem su objedinjeni basna i lutkarstvo putem adaptacije i dramatizacije hrvatske tradicijske basne „Pčela i golub“ te izvedba predstave. Svrha projekta bila je pokazati pozitivan utjecaj načina učenja kroz igru na djetetov cjelokupan razvoj. Rezultati rada su analizirani na kraju praktičnog dijela. |
Ključne riječi | olimpijada organizator mali nogomet atletika medalje pehari |
Naslov na drugom jeziku (hrvatski) | Adaptation and Dramatization of Croatian Traditional Fables |
Povjerenstvo za obranu | Hicela Ivon (predsjednik povjerenstva) Tea Tereza Vidović Schreiber (član povjerenstva) Branimir Mendeš (član povjerenstva)
|
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanj | Sveučilište u Splitu Filozofski fakultet |
Ustrojstvena jedinica niže razine | Odsjek za predškolski odgoj |
Mjesto | Split |
Država obrane | Hrvatska |
Znanstveno područje, polje, grana | INTERDISCIPLINARNA PODRUČJA ZNANOSTI Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
|
Vrsta studija | stručni |
Stupanj | stručni |
Naziv studijskog programa | Predškolski odgoj |
Akademski / stručni naziv | stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) predškolskog odgoja |
Kratica akademskog / stručnog naziva | univ.bacc.paed. |
Vrsta rada | završni rad |
Jezik | hrvatski |
Datum obrane | 2016-09-19 |
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski) | This paper deals with the adaptation and the dramatization of Croatian traditional fables and discusses the influence of cultural heritage, through working with the puppet, on the overall development of the child. In the theoretical part we meet with the puppet, its history, development of puppetry, fables and the adaptation and the dramatization of the text. This is followed by the practical part of integrating the fable and puppetry through adaptation and dramatization of Croatian traditional fable " A bee and a pigeon " and performance of the play. The purpose of the project was to demonstrate the positive impact of the learning method through play to the child's overall development. Results of the work are analyzed at the end of the practical part. |
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski) | This paper deals with the adaptation and the dramatization of Croatian traditional fables and discusses the influence of cultural heritage through working with the puppet on the overall development of the child. In the theoretical part we meet with the puppet its history development of puppetry fables and the adaptation and the dramatization of the text. This is followed by the practical part of integrating the fable and puppetry through adaptation and dramatization of Croatian traditional fable " A bee and a pigeon " and performance of the play. The purpose of the project was to demonstrate the positive impact of the learning method through play to the child's overall development. Results of the work are analyzed at the end of the practical part. |
Vrsta resursa | tekst |
Prava pristupa | Rad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove |
Uvjeti korištenja rada |  |
URN:NBN | https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:936183 |
Pohranio | Nataša Torlak |