Jurić, D. (2024). ZNAČAJKE VIDEOIGARA IZ PERSPEKTIVE DJECE OSNOVNOŠKOLSKE DOBI (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:987186
Jurić, Danica. "ZNAČAJKE VIDEOIGARA IZ PERSPEKTIVE DJECE OSNOVNOŠKOLSKE DOBI." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:987186
Jurić, Danica. "ZNAČAJKE VIDEOIGARA IZ PERSPEKTIVE DJECE OSNOVNOŠKOLSKE DOBI." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:987186
Jurić, D. (2024). 'ZNAČAJKE VIDEOIGARA IZ PERSPEKTIVE DJECE OSNOVNOŠKOLSKE DOBI', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:987186
Jurić D. ZNAČAJKE VIDEOIGARA IZ PERSPEKTIVE DJECE OSNOVNOŠKOLSKE DOBI [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2024 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:987186
D. Jurić, "ZNAČAJKE VIDEOIGARA IZ PERSPEKTIVE DJECE OSNOVNOŠKOLSKE DOBI", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:987186