završni rad
Instagram efekt: sociološka analiza novih društvenih interakcija

Larisa Hržić (2016)
Sveučilište u Splitu
Filozofski fakultet
Odsjek za sociologiju
Citirajte ovaj rad...

Hržić, L. (2016). Instagram efekt: sociološka analiza novih društvenih interakcija (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:150902

Hržić, Larisa. "Instagram efekt: sociološka analiza novih društvenih interakcija." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:150902

Hržić, Larisa. "Instagram efekt: sociološka analiza novih društvenih interakcija." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:150902

Hržić, L. (2016). 'Instagram efekt: sociološka analiza novih društvenih interakcija', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 17.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:150902

Hržić L. Instagram efekt: sociološka analiza novih društvenih interakcija [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2016 [pristupljeno 17.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:150902

L. Hržić, "Instagram efekt: sociološka analiza novih društvenih interakcija", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:150902