prikaz prve stranice dokumenta Kvalitetan institucijski kontekst u tretmanu mladih s poremećajima u ponašanju - perspektiva korisnika
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Kvalitetan institucijski kontekst u tretmanu mladih s poremećajima u ponašanju - perspektiva korisnika

Veža, Liljana
Sveučilište u Splitu
Filozofski fakultet
Odsjek za pedagogiju

Citirajte ovaj rad

Veža, L. (2017). Kvalitetan institucijski kontekst u tretmanu mladih s poremećajima u ponašanju - perspektiva korisnika (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:445452

Veža, Liljana. "Kvalitetan institucijski kontekst u tretmanu mladih s poremećajima u ponašanju - perspektiva korisnika." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:445452

Veža, Liljana. "Kvalitetan institucijski kontekst u tretmanu mladih s poremećajima u ponašanju - perspektiva korisnika." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:445452

Veža, L. (2017). 'Kvalitetan institucijski kontekst u tretmanu mladih s poremećajima u ponašanju - perspektiva korisnika', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:445452

Veža L. Kvalitetan institucijski kontekst u tretmanu mladih s poremećajima u ponašanju - perspektiva korisnika [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2017 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:445452

L. Veža, "Kvalitetan institucijski kontekst u tretmanu mladih s poremećajima u ponašanju - perspektiva korisnika", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:445452

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.