Naslov Provedba programa GeoGebra u nastavi matematike
Naslov (engleski) Implementatiom Software GeoGebra in Teaching Mathematics
Autor Mirna Paradžik
Mentor Suzana Tomaš (mentor)
Član povjerenstva Irena Mišurac (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Suzana Tomaš (član povjerenstva)
Član povjerenstva Josipa Jurić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Splitu Filozofski fakultet (Odsjek za učiteljski studij) Split
Datum i država obrane 2018-01-24, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Pedagogija Posebne pedagogije
Sažetak Matematika je specifičan nastavni predmet, nažalost učenicima predmet koji im predstavlja najviše prepreka u njihovom školovanju te je averzija prema samom predmetu postojana već os samog početka školovanja. Informacijska i komunikacijska tehnologija može znatno olakšati učenje ovog predmeta, kako učenicima tako i učiteljima. Današnjim učenicima je od samog rođenja nametnuta tehnologija, okruženi su računalima, mobitelima i ostalim alatima digitalnog doba. Cilj istraživanje je bio utvrditi postoji li razlika u postignućima učenika na nastavnoj temi Stranice kvadrata, pravokutnika i trokuta u programu GeoGebra suvremenom nastavom i tradicionalnom nastavom nastavne teme Dužina kao spojnica dviju točaka.. Eksperiment je proveden na jednoj skupini, sudjelovalo je 17 učenika 2. razreda Osnovne škole Trstenik. Provedbom istraživanja i interpretacijom rezultata je dobiveno da program GeoGebra ima značajnu ulogu u učenju novog gradiva dobiveni rezultati su bolji radom na suvremeni način u programu GeoGebra, nego tradicionalnim načinom. Može se reći da ovaj program matematici izvrsno sjeda, pogotovo geometriji i učenici su sretniji s radom u ovom programu što se može vidjeti dobivenim rezultatima u anketi zadovoljstva. GeoGebra je postao vodeći program koji pruža dinamičnost matematike, podržava znanost, tehnologije, inženjerstvo, matematiku, obrazovanje i inovacije u nastavi i učenju u cijelom svijetu. Rezultati ovog istraživanja su upravo dokaz tome, samo je potrebna volja i upornost učitelja da to prenese na svoje učenike.
Sažetak (engleski) Mathematic is specific school subject, unfortunately for students is subject which creates most obstacles in their education and it is aversion towards the subject it is elf science the start of education. Informational and communicational technology can significantly make studying of this subject easier to students and teachers. Today students are well familiar with technology as they are using it from birth day, they are surrounded by computers, mobile phones and other tools of digital age. The aim of the research was to determine whether there was any difference in the achievements of the students on subject of Square, rectangular and triangular sides in Geo Gebra program during new age class system and traditional classes on subject length as line connecting two dots. Experiment was done on group of 17 students, divided in two classes of elementary school Trstenik. Basis those researches and interception of results we sow that GeoGebra program has significant role in studying of new material. Results of research where better working on sophisticated way of working in program GeoGebra comparing with traditional way. We can say that this program perfectly fits for mathematics, specially geometry and students are more happy working with this program which can be seen by the result of satisfaction survey GeoGebra has become leading program which represents dynamic of mathematics, it supports science, technology, mathematics, education, and innovation in classes and studying in the whole world. Results of this research are proof for that, all is needed is wiliness and persistence of teachers so that they can transfer they knowledge to their students..
Ključne riječi
informacijsko komunikacijska tehnologija u obrazovanju
program GeoGebra
oblikovanje i primjena nastavnog sadržaja
Matematika
geometrija – Dužina kao spojnica dviju točaka
Stranice kvadrata
pravokutnika i trokuta.
Ključne riječi (engleski)
informational communicational technology in education
program GeoGebra
forming and usage of subject matter
Mathematic
geometry - length as rivet of two dots
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:172:798190
Studijski program Naziv: Učiteljski studij Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: integrirani preddiplomski i diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra primarnog obrazovanja (mag. prim. educ.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2018-02-06 12:50:29