Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Rano učenje engleskog kao stranog jezika kod djece s posebnim potrebama

Ana Katarina Valenta (2018)
Sveučilište u Splitu
Filozofski fakultet
Odsjek za učiteljski studij
Citirajte ovaj rad

Valenta, A. K. (2018). Rano učenje engleskog kao stranog jezika kod djece s posebnim potrebama (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:927893

Valenta, Ana Katarina. "Rano učenje engleskog kao stranog jezika kod djece s posebnim potrebama." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:927893

Valenta, Ana Katarina. "Rano učenje engleskog kao stranog jezika kod djece s posebnim potrebama." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:927893

Valenta, A. K. (2018). 'Rano učenje engleskog kao stranog jezika kod djece s posebnim potrebama', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 14.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:927893

Valenta AK. Rano učenje engleskog kao stranog jezika kod djece s posebnim potrebama [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2018 [pristupljeno 14.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:927893

A. K. Valenta, "Rano učenje engleskog kao stranog jezika kod djece s posebnim potrebama", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:927893