prikaz prve stranice dokumenta Povezanost između interkulturalne osjetljivosti i preferencija glazbi svijeta kod učenika gimnazija i učenika strukovnih školi
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Povezanost između interkulturalne osjetljivosti i preferencija glazbi svijeta kod učenika gimnazija i učenika strukovnih školi

Šešelj, Tonka
Sveučilište u Splitu
Filozofski fakultet

Citirajte ovaj rad

Šešelj, T. (2020). Povezanost između interkulturalne osjetljivosti i preferencija glazbi svijeta kod učenika gimnazija i učenika strukovnih školi (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:174376

Šešelj, Tonka. "Povezanost između interkulturalne osjetljivosti i preferencija glazbi svijeta kod učenika gimnazija i učenika strukovnih školi." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:174376

Šešelj, Tonka. "Povezanost između interkulturalne osjetljivosti i preferencija glazbi svijeta kod učenika gimnazija i učenika strukovnih školi." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:174376

Šešelj, T. (2020). 'Povezanost između interkulturalne osjetljivosti i preferencija glazbi svijeta kod učenika gimnazija i učenika strukovnih školi', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 06.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:174376

Šešelj T. Povezanost između interkulturalne osjetljivosti i preferencija glazbi svijeta kod učenika gimnazija i učenika strukovnih školi [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2020 [pristupljeno 06.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:174376

T. Šešelj, "Povezanost između interkulturalne osjetljivosti i preferencija glazbi svijeta kod učenika gimnazija i učenika strukovnih školi", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:174376

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.