Šimundža, I. (2015). Razmišljanja učitelja o njihovoj ulozi u radu s djecom s poteškoćama u usvajanju čitanja i pisanja (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:328186
Šimundža, Iva. "Razmišljanja učitelja o njihovoj ulozi u radu s djecom s poteškoćama u usvajanju čitanja i pisanja." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:328186
Šimundža, Iva. "Razmišljanja učitelja o njihovoj ulozi u radu s djecom s poteškoćama u usvajanju čitanja i pisanja." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:328186
Šimundža, I. (2015). 'Razmišljanja učitelja o njihovoj ulozi u radu s djecom s poteškoćama u usvajanju čitanja i pisanja', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 26.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:328186
Šimundža I. Razmišljanja učitelja o njihovoj ulozi u radu s djecom s poteškoćama u usvajanju čitanja i pisanja [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2015 [pristupljeno 26.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:328186
I. Šimundža, "Razmišljanja učitelja o njihovoj ulozi u radu s djecom s poteškoćama u usvajanju čitanja i pisanja", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:328186