Šunjić, D. (2021). LINGVISTIČKA I RETORIČKA SREDSTVA UVJERAVANJA U REKLAMNOM DISKURSU ŽENSKIH ČASOPISA (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:467987
Šunjić, Dora. "LINGVISTIČKA I RETORIČKA SREDSTVA UVJERAVANJA U REKLAMNOM DISKURSU ŽENSKIH ČASOPISA." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:467987
Šunjić, Dora. "LINGVISTIČKA I RETORIČKA SREDSTVA UVJERAVANJA U REKLAMNOM DISKURSU ŽENSKIH ČASOPISA." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:467987
Šunjić, D. (2021). 'LINGVISTIČKA I RETORIČKA SREDSTVA UVJERAVANJA U REKLAMNOM DISKURSU ŽENSKIH ČASOPISA', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 18.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:467987
Šunjić D. LINGVISTIČKA I RETORIČKA SREDSTVA UVJERAVANJA U REKLAMNOM DISKURSU ŽENSKIH ČASOPISA [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2021 [pristupljeno 18.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:467987
D. Šunjić, "LINGVISTIČKA I RETORIČKA SREDSTVA UVJERAVANJA U REKLAMNOM DISKURSU ŽENSKIH ČASOPISA", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:467987