Sveučilište u Splitu Filozofski fakultet Odsjek za predškolski odgoj
Citirajte ovaj rad
Rogulj, T. (2021). Poticanje kreativnosti putem rekompozicije i redefinicije u likovnim aktivnostima u dječjem vrtiću (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:039817
Rogulj, Tomislava. "Poticanje kreativnosti putem rekompozicije i redefinicije u likovnim aktivnostima u dječjem vrtiću." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:039817
Rogulj, Tomislava. "Poticanje kreativnosti putem rekompozicije i redefinicije u likovnim aktivnostima u dječjem vrtiću." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:039817
Rogulj, T. (2021). 'Poticanje kreativnosti putem rekompozicije i redefinicije u likovnim aktivnostima u dječjem vrtiću', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 17.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:039817
Rogulj T. Poticanje kreativnosti putem rekompozicije i redefinicije u likovnim aktivnostima u dječjem vrtiću [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2021 [pristupljeno 17.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:039817
T. Rogulj, "Poticanje kreativnosti putem rekompozicije i redefinicije u likovnim aktivnostima u dječjem vrtiću", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:039817