završni rad
Poticanje kreativnosti putem rekompozicije i redefinicije u likovnim aktivnostima u dječjem vrtiću

Rogulj, Tomislava
Sveučilište u Splitu
Filozofski fakultet
Odsjek za predškolski odgoj

Citirajte ovaj rad

Rogulj, T. (2021). Poticanje kreativnosti putem rekompozicije i redefinicije u likovnim aktivnostima u dječjem vrtiću (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:039817

Rogulj, Tomislava. "Poticanje kreativnosti putem rekompozicije i redefinicije u likovnim aktivnostima u dječjem vrtiću." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:039817

Rogulj, Tomislava. "Poticanje kreativnosti putem rekompozicije i redefinicije u likovnim aktivnostima u dječjem vrtiću." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:039817

Rogulj, T. (2021). 'Poticanje kreativnosti putem rekompozicije i redefinicije u likovnim aktivnostima u dječjem vrtiću', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 21.11.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:039817

Rogulj T. Poticanje kreativnosti putem rekompozicije i redefinicije u likovnim aktivnostima u dječjem vrtiću [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2021 [pristupljeno 21.11.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:039817

T. Rogulj, "Poticanje kreativnosti putem rekompozicije i redefinicije u likovnim aktivnostima u dječjem vrtiću", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:039817

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.