Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga pripremljenog okruženja u Montessori pedagogiji

Marijana Grizelj (2015)
Sveučilište u Splitu
Filozofski fakultet
Odsjek za predškolski odgoj
Citirajte ovaj rad

Grizelj, M. (2015). Uloga pripremljenog okruženja u Montessori pedagogiji (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:542044

Grizelj, Marijana. "Uloga pripremljenog okruženja u Montessori pedagogiji." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:542044

Grizelj, Marijana. "Uloga pripremljenog okruženja u Montessori pedagogiji." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:542044

Grizelj, M. (2015). 'Uloga pripremljenog okruženja u Montessori pedagogiji', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 19.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:542044

Grizelj M. Uloga pripremljenog okruženja u Montessori pedagogiji [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2015 [pristupljeno 19.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:542044

M. Grizelj, "Uloga pripremljenog okruženja u Montessori pedagogiji", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:542044