Grizelj, M. (2015). Uloga pripremljenog okruženja u Montessori pedagogiji (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:542044
Grizelj, Marijana. "Uloga pripremljenog okruženja u Montessori pedagogiji." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:542044
Grizelj, Marijana. "Uloga pripremljenog okruženja u Montessori pedagogiji." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:542044
Grizelj, M. (2015). 'Uloga pripremljenog okruženja u Montessori pedagogiji', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:542044
Grizelj M. Uloga pripremljenog okruženja u Montessori pedagogiji [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2015 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:542044
M. Grizelj, "Uloga pripremljenog okruženja u Montessori pedagogiji", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:542044