prikaz prve stranice dokumenta Ishodi učenja u kognitivnom području glazbeno-vokalne naobrazbe magistara primarnog obrazovanja u komparativnoj perspektivi
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Ishodi učenja u kognitivnom području glazbeno-vokalne naobrazbe magistara primarnog obrazovanja u komparativnoj perspektivi

Kekez, Mia
Sveučilište u Splitu
Filozofski fakultet
Odsjek za učiteljski studij

Citirajte ovaj rad

Kekez, M. (2015). Ishodi učenja u kognitivnom području glazbeno-vokalne naobrazbe magistara primarnog obrazovanja u komparativnoj perspektivi (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:722976

Kekez, Mia. "Ishodi učenja u kognitivnom području glazbeno-vokalne naobrazbe magistara primarnog obrazovanja u komparativnoj perspektivi." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:722976

Kekez, Mia. "Ishodi učenja u kognitivnom području glazbeno-vokalne naobrazbe magistara primarnog obrazovanja u komparativnoj perspektivi." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:722976

Kekez, M. (2015). 'Ishodi učenja u kognitivnom području glazbeno-vokalne naobrazbe magistara primarnog obrazovanja u komparativnoj perspektivi', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 18.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:722976

Kekez M. Ishodi učenja u kognitivnom području glazbeno-vokalne naobrazbe magistara primarnog obrazovanja u komparativnoj perspektivi [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2015 [pristupljeno 18.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:722976

M. Kekez, "Ishodi učenja u kognitivnom području glazbeno-vokalne naobrazbe magistara primarnog obrazovanja u komparativnoj perspektivi", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:722976

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.