Tabak, L. (2022). Pozitivni utjecaj plesa na kognitivne sposobnosti djece predškolske dobi (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:252053
Tabak, Lucija. "Pozitivni utjecaj plesa na kognitivne sposobnosti djece predškolske dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:252053
Tabak, Lucija. "Pozitivni utjecaj plesa na kognitivne sposobnosti djece predškolske dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:252053
Tabak, L. (2022). 'Pozitivni utjecaj plesa na kognitivne sposobnosti djece predškolske dobi', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:252053
Tabak L. Pozitivni utjecaj plesa na kognitivne sposobnosti djece predškolske dobi [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2022 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:252053
L. Tabak, "Pozitivni utjecaj plesa na kognitivne sposobnosti djece predškolske dobi", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:252053