Tirić, I. (2022). SPREMNOST BUDUĆIH NASTAVNIKA ZA RAD S UČENICIMA S
POSEBNIM POTREBAMA (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:282387
Tirić, Ivana. "SPREMNOST BUDUĆIH NASTAVNIKA ZA RAD S UČENICIMA S
POSEBNIM POTREBAMA." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:282387
Tirić, Ivana. "SPREMNOST BUDUĆIH NASTAVNIKA ZA RAD S UČENICIMA S
POSEBNIM POTREBAMA." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:282387
Tirić, I. (2022). 'SPREMNOST BUDUĆIH NASTAVNIKA ZA RAD S UČENICIMA S
POSEBNIM POTREBAMA', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 18.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:282387
Tirić I. SPREMNOST BUDUĆIH NASTAVNIKA ZA RAD S UČENICIMA S
POSEBNIM POTREBAMA [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2022 [pristupljeno 18.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:282387
I. Tirić, "SPREMNOST BUDUĆIH NASTAVNIKA ZA RAD S UČENICIMA S
POSEBNIM POTREBAMA", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:282387