Jogunić, M. (2023). ANKSIOZNOST U UČITELJSKOM POSLU: ULOGA PRAKSE TIJEKOM STUDIJA (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:284376
Jogunić, Mia. "ANKSIOZNOST U UČITELJSKOM POSLU: ULOGA PRAKSE TIJEKOM STUDIJA." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:284376
Jogunić, Mia. "ANKSIOZNOST U UČITELJSKOM POSLU: ULOGA PRAKSE TIJEKOM STUDIJA." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:284376
Jogunić, M. (2023). 'ANKSIOZNOST U UČITELJSKOM POSLU: ULOGA PRAKSE TIJEKOM STUDIJA', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 18.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:284376
Jogunić M. ANKSIOZNOST U UČITELJSKOM POSLU: ULOGA PRAKSE TIJEKOM STUDIJA [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2023 [pristupljeno 18.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:284376
M. Jogunić, "ANKSIOZNOST U UČITELJSKOM POSLU: ULOGA PRAKSE TIJEKOM STUDIJA", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:284376