Rodin, M. (2016). Inkluzija učenika s poremećajima autističnog spektra u nastavu Tjelesno zdravstvene kulture (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:610314
Rodin, Matilda. "Inkluzija učenika s poremećajima autističnog spektra u nastavu Tjelesno zdravstvene kulture." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:610314
Rodin, Matilda. "Inkluzija učenika s poremećajima autističnog spektra u nastavu Tjelesno zdravstvene kulture." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:610314
Rodin, M. (2016). 'Inkluzija učenika s poremećajima autističnog spektra u nastavu Tjelesno zdravstvene kulture', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:610314
Rodin M. Inkluzija učenika s poremećajima autističnog spektra u nastavu Tjelesno zdravstvene kulture [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2016 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:610314
M. Rodin, "Inkluzija učenika s poremećajima autističnog spektra u nastavu Tjelesno zdravstvene kulture", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:610314