master's thesis
Stjecanje medijskih kompetencija u okviru školskog kurikuluma na primjeru učenja i poučavanja o reklamama

Lucija Kuzmanić (2015)
University of Split
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split
Department of Teacher Education
Cite this document

Kuzmanić, L. (2015). Stjecanje medijskih kompetencija u okviru školskog kurikuluma na primjeru učenja i poučavanja o reklamama (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:009644

Kuzmanić, Lucija. "Stjecanje medijskih kompetencija u okviru školskog kurikuluma na primjeru učenja i poučavanja o reklamama." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:009644

Kuzmanić, Lucija. "Stjecanje medijskih kompetencija u okviru školskog kurikuluma na primjeru učenja i poučavanja o reklamama." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:009644

Kuzmanić, L. (2015). 'Stjecanje medijskih kompetencija u okviru školskog kurikuluma na primjeru učenja i poučavanja o reklamama', Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, accessed 20 September 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:009644

Kuzmanić L. Stjecanje medijskih kompetencija u okviru školskog kurikuluma na primjeru učenja i poučavanja o reklamama [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split; 2015 [cited 2019 September 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:009644

L. Kuzmanić, "Stjecanje medijskih kompetencija u okviru školskog kurikuluma na primjeru učenja i poučavanja o reklamama", Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, Split, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:009644