Šantić, A. (2018). Strategije upravljanja razrednom disciplinom u relaciji s akademskim uspjehom učenika s teškoćama pažnje (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:388984
Šantić, Ana. "Strategije upravljanja razrednom disciplinom u relaciji s akademskim uspjehom učenika s teškoćama pažnje." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:388984
Šantić, Ana. "Strategije upravljanja razrednom disciplinom u relaciji s akademskim uspjehom učenika s teškoćama pažnje." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:388984
Šantić, A. (2018). 'Strategije upravljanja razrednom disciplinom u relaciji s akademskim uspjehom učenika s teškoćama pažnje', Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:388984
Šantić A. Strategije upravljanja razrednom disciplinom u relaciji s akademskim uspjehom učenika s teškoćama pažnje [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2018 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:388984
A. Šantić, "Strategije upravljanja razrednom disciplinom u relaciji s akademskim uspjehom učenika s teškoćama pažnje", Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, Split, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:388984