diplomski rad
Strategije upravljanja razrednom disciplinom u relaciji s akademskim uspjehom učenika s teškoćama pažnje

Ana Šantić (2018)
Sveučilište u Splitu
Filozofski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Šantić, A. (2018). Strategije upravljanja razrednom disciplinom u relaciji s akademskim uspjehom učenika s teškoćama pažnje (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:388984

Šantić, Ana. "Strategije upravljanja razrednom disciplinom u relaciji s akademskim uspjehom učenika s teškoćama pažnje." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:388984

Šantić, Ana. "Strategije upravljanja razrednom disciplinom u relaciji s akademskim uspjehom učenika s teškoćama pažnje." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:388984

Šantić, A. (2018). 'Strategije upravljanja razrednom disciplinom u relaciji s akademskim uspjehom učenika s teškoćama pažnje', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 20.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:388984

Šantić A. Strategije upravljanja razrednom disciplinom u relaciji s akademskim uspjehom učenika s teškoćama pažnje [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2018 [pristupljeno 20.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:388984

A. Šantić, "Strategije upravljanja razrednom disciplinom u relaciji s akademskim uspjehom učenika s teškoćama pažnje", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:388984