prikaz prve stranice dokumenta Percepcija osposobljenosti studenata učiteljskih i nastavničkih studija za budući profesionalni rad
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Percepcija osposobljenosti studenata učiteljskih i nastavničkih studija za budući profesionalni rad

Leho, Ivana (2018)
University of Split
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split

Cite this document

Leho, I. (2018). Percepcija osposobljenosti studenata učiteljskih i nastavničkih studija za budući profesionalni rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:002702

Leho, Ivana. "Percepcija osposobljenosti studenata učiteljskih i nastavničkih studija za budući profesionalni rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:002702

Leho, Ivana. "Percepcija osposobljenosti studenata učiteljskih i nastavničkih studija za budući profesionalni rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:002702

Leho, I. (2018). 'Percepcija osposobljenosti studenata učiteljskih i nastavničkih studija za budući profesionalni rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, accessed 07 August 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:002702

Leho I. Percepcija osposobljenosti studenata učiteljskih i nastavničkih studija za budući profesionalni rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split; 2018 [cited 2020 August 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:002702

I. Leho, "Percepcija osposobljenosti studenata učiteljskih i nastavničkih studija za budući profesionalni rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, Split, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:002702

Islandora Bookmark - Please login to use this feature