Grbeša, M. (2016). Ples kao sredstvo transformacije antropološkog statusa djece predškolskog uzrasta (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:579009
Grbeša, Matea. "Ples kao sredstvo transformacije antropološkog statusa djece predškolskog uzrasta." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:579009
Grbeša, Matea. "Ples kao sredstvo transformacije antropološkog statusa djece predškolskog uzrasta." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:579009
Grbeša, M. (2016). 'Ples kao sredstvo transformacije antropološkog statusa djece predškolskog uzrasta', Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, accessed 29 March 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:579009
Grbeša M. Ples kao sredstvo transformacije antropološkog statusa djece predškolskog uzrasta [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split; 2016 [cited 2023 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:579009
M. Grbeša, "Ples kao sredstvo transformacije antropološkog statusa djece predškolskog uzrasta", Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, Split, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:579009