Prkačin, P. (2016). Razlike u motoričkim i funkcionalnim sposobnostima desetogodišnjih učenika kod inicijalnog i finalnog provjeravanja (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:753232
Prkačin, Petra. "Razlike u motoričkim i funkcionalnim sposobnostima desetogodišnjih učenika kod inicijalnog i finalnog provjeravanja." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:753232
Prkačin, Petra. "Razlike u motoričkim i funkcionalnim sposobnostima desetogodišnjih učenika kod inicijalnog i finalnog provjeravanja." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:753232
Prkačin, P. (2016). 'Razlike u motoričkim i funkcionalnim sposobnostima desetogodišnjih učenika kod inicijalnog i finalnog provjeravanja', Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, accessed 20 March 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:753232
Prkačin P. Razlike u motoričkim i funkcionalnim sposobnostima desetogodišnjih učenika kod inicijalnog i finalnog provjeravanja [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split; 2016 [cited 2023 March 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:753232
P. Prkačin, "Razlike u motoričkim i funkcionalnim sposobnostima desetogodišnjih učenika kod inicijalnog i finalnog provjeravanja", Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, Split, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:753232