diplomski rad
Razlike u motoričkim i funkcionalnim sposobnostima desetogodišnjih učenika kod inicijalnog i finalnog provjeravanja

Petra Prkačin (2016)
Sveučilište u Splitu
Filozofski fakultet
Odsjek za učiteljski studij
Citirajte ovaj rad...

Prkačin, P. (2016). Razlike u motoričkim i funkcionalnim sposobnostima desetogodišnjih učenika kod inicijalnog i finalnog provjeravanja (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:753232

Prkačin, Petra. "Razlike u motoričkim i funkcionalnim sposobnostima desetogodišnjih učenika kod inicijalnog i finalnog provjeravanja." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:753232

Prkačin, Petra. "Razlike u motoričkim i funkcionalnim sposobnostima desetogodišnjih učenika kod inicijalnog i finalnog provjeravanja." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:753232

Prkačin, P. (2016). 'Razlike u motoričkim i funkcionalnim sposobnostima desetogodišnjih učenika kod inicijalnog i finalnog provjeravanja', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 23.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:753232

Prkačin P. Razlike u motoričkim i funkcionalnim sposobnostima desetogodišnjih učenika kod inicijalnog i finalnog provjeravanja [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2016 [pristupljeno 23.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:753232

P. Prkačin, "Razlike u motoričkim i funkcionalnim sposobnostima desetogodišnjih učenika kod inicijalnog i finalnog provjeravanja", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:753232