Žaja, M. (2015). Stavovi studenata u primjeni i učinkovitosti nekih strategija učenja i poučavanja u visokoškolskoj nastavi (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:670667
Žaja, Marija. "Stavovi studenata u primjeni i učinkovitosti nekih strategija učenja i poučavanja u visokoškolskoj nastavi." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:670667
Žaja, Marija. "Stavovi studenata u primjeni i učinkovitosti nekih strategija učenja i poučavanja u visokoškolskoj nastavi." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:670667
Žaja, M. (2015). 'Stavovi studenata u primjeni i učinkovitosti nekih strategija učenja i poučavanja u visokoškolskoj nastavi', Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 24 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:670667
Žaja M. Stavovi studenata u primjeni i učinkovitosti nekih strategija učenja i poučavanja u visokoškolskoj nastavi [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2015 [cited 2024 December 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:670667
M. Žaja, "Stavovi studenata u primjeni i učinkovitosti nekih strategija učenja i poučavanja u visokoškolskoj nastavi", Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, Split, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:670667