Žaja, M. (2015). Stavovi studenata u primjeni i učinkovitosti nekih strategija učenja i poučavanja u visokoškolskoj nastavi (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:670667
Žaja, Marija. "Stavovi studenata u primjeni i učinkovitosti nekih strategija učenja i poučavanja u visokoškolskoj nastavi." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:670667
Žaja, Marija. "Stavovi studenata u primjeni i učinkovitosti nekih strategija učenja i poučavanja u visokoškolskoj nastavi." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:670667
Žaja, M. (2015). 'Stavovi studenata u primjeni i učinkovitosti nekih strategija učenja i poučavanja u visokoškolskoj nastavi', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:670667
Žaja M. Stavovi studenata u primjeni i učinkovitosti nekih strategija učenja i poučavanja u visokoškolskoj nastavi [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2015 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:670667
M. Žaja, "Stavovi studenata u primjeni i učinkovitosti nekih strategija učenja i poučavanja u visokoškolskoj nastavi", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:670667