Kuzmanić, L. (2015). Stjecanje medijskih kompetencija u okviru školskog kurikuluma na primjeru učenja i poučavanja o reklamama (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:009644
Kuzmanić, Lucija. "Stjecanje medijskih kompetencija u okviru školskog kurikuluma na primjeru učenja i poučavanja o reklamama." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:009644
Kuzmanić, Lucija. "Stjecanje medijskih kompetencija u okviru školskog kurikuluma na primjeru učenja i poučavanja o reklamama." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:009644
Kuzmanić, L. (2015). 'Stjecanje medijskih kompetencija u okviru školskog kurikuluma na primjeru učenja i poučavanja o reklamama', Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 21 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:009644
Kuzmanić L. Stjecanje medijskih kompetencija u okviru školskog kurikuluma na primjeru učenja i poučavanja o reklamama [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2015 [cited 2024 December 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:009644
L. Kuzmanić, "Stjecanje medijskih kompetencija u okviru školskog kurikuluma na primjeru učenja i poučavanja o reklamama", Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, Split, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:009644