Kuzmanić, L. (2015). Stjecanje medijskih kompetencija u okviru školskog kurikuluma na primjeru učenja i poučavanja o reklamama (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:009644
Kuzmanić, Lucija. "Stjecanje medijskih kompetencija u okviru školskog kurikuluma na primjeru učenja i poučavanja o reklamama." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:009644
Kuzmanić, Lucija. "Stjecanje medijskih kompetencija u okviru školskog kurikuluma na primjeru učenja i poučavanja o reklamama." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:009644
Kuzmanić, L. (2015). 'Stjecanje medijskih kompetencija u okviru školskog kurikuluma na primjeru učenja i poučavanja o reklamama', Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, accessed 07 December 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:009644
Kuzmanić L. Stjecanje medijskih kompetencija u okviru školskog kurikuluma na primjeru učenja i poučavanja o reklamama [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split; 2015 [cited 2023 December 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:009644
L. Kuzmanić, "Stjecanje medijskih kompetencija u okviru školskog kurikuluma na primjeru učenja i poučavanja o reklamama", Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, Split, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:009644